به بهبود تن زخم خورده پرسپوليس كمك كنيد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

به بهبود تن زخم خورده پرسپوليس كمك كنيد

 

به گزارش ايرنا و به نقل از باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان گفت: از بازيكنان پرسپوليس خواسته‌ايم از اظهار نظر درباره مربيان، مديران، داوران، بازيكنان و عوامل باشگاه‌هاي خودداري كرده تا از بروز حاشيه‌ها و عدم حفظ حرمت‌ها جلوگيري شود.
وي تصريح كرد: برخي اظهارنظرها موجب مي‌شود برخي حواشي بوجود بيايد و حرمت‌ها حفظ نشود. ما در آغاز فصل وظيفه خود مي‌دانيم جلوي اين مسايل را بگيريم تا برخي مسايل و عدم حفظ حرمت‌ها باب نشود. تكرار چنين مسايلي قطعا با برخورد انضباطي باشگاه و جريمه همراه خواهد بود.
رويانيان در ادامه گفت: از همه پيشكسوتان، بزرگان و دوستداران پرسپوليس مي‌خواهم كه اتحاد و همدلي در خانواده بزرگ پرسپوليس را حفظ كنند و اجازه دهند تن زخم‌خورده پرسپوليس بهبود پيدا كند. همه بزرگ هستند از پيشكسوتان و مديران سابق گرفته تا بازيكنان سابق پرسپوليس. افراد مهم نيستند آنچه مهم است حفظ آرامش در تيم و بازگشت پرسپوليس به جايگاه و اقعي است. اميدوارم شرايط به گونه اي باشد كه كادر فني، بازيكنان و ديگر اعضاي تيم در آرامش به كار خود ادامه دهند و برخي مسايل براي آنها مشكلاتي ايجاد نكند.
وي تصريح كرد: همه اعضاي خانواده پرسپوليس براي ما قابل احترام هستند، اما درخواست مي كنم اتحاد و همدلي اين خانواده بزرگ حفظ شود.
وي ادامه داد: پرسپوليس سالهاست بنا به دلايل متعدد دچار مشكلاتي بوده و به قولي زخم‌خورده است. از همه اعضاي خانواده بزرگ پرسپوليس مي خواهم و درخواست مي‌كنم روي زخم پرسپوليس نمك نپاشند تا عميق نشود. اتحاد، همدلي و برادري موجب التيام زخم‌هاي باشگاه و تيمي مي‌شود كه پرطرفدارترين تيم آسياست و دل‌هاي زيادي به عشق آن مي‌تپد. ما اميدواريم پرسپوليس به دور از حاشيه در ليگ بازي كرده و به اين مسيري كه در آن قرار دارد، ادامه دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:,

] [ 23:47 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه